Little Known Facts About اموزش خرید رمز ارز.

Wiki Article

بایننس در میان معامله‌گران ایرانی هم بیشترین محبوبیت را دارد و با وجود تحریم‌ها، همچنان هزاران معامله‌گر ایرانی در این صرافی فعالیت می‌کنند.

برای انجام ترید در بایننس، باید حساب خود را با یک ارز دیجیتال مثل بیت کوین یا تتر شارژ کنید.

باید ipثابت باشه یعنی مثلاً ip هلند همیشه باید با up هلند وارد بشی

جدای بحث چیستی ارزهای دیجیتال، به‌عنوان یک فناوری، قانون می‌تواند پیگیری‌های لازم را تا جایی که ممکن باشد انجام دهد.

کارمزد صرافی بایننس در سطوح مختلف کاربری متفاوت است. به‌عنوان مثال، افرادی که حجم معاملات ماهانه‌شان به زیر ۵۰ بیت کوین می‌رسد، برای هر معامله ۰.۱ درصد از مبلغ معامله را پرداخت می‌کنند.

پس از خرید بیت کوین، بعضی از سایت‌ها بیت کوین را روی کیف پول‌های موجود روی سایت ذخیره می‌کنند؛ اما برای امنیت بیشتر می‌توانید بیت کوین‌ خود را به کیف پول شخصی برداشت کنید.

برای خرید و فروش بیت کوین یا انواع ارز دیجیتال دیگر از طریق صرافی ها لازم است تا سرمایه گذاران تمام مراحل زیر را به طور کامل بگذرانند . این مراحل عبارتند از :

پس از انجام احراز هویت حساب کاربری فرد فعال شده و می تواند به خرید و فروش بیت کوین بپردازد .

کیف پول‌های دسکتاپ درواقع برنامه‌های کامپیوتری هستند که می‌توانید آنها را از منابع معتبر دانلود کنید.

استفاده از دانش و تجربه‌ی کسانی که پیش از شما در بازار ارزهای دیجیتال فعال بوده و کارنامه‌ی خوبی دارند می‌تواند مسیر موفقیت را به شما نشان دهد.

سبد دارایی خود را با افزودن طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

برای خرید و فروش بیت کوین روش های متفاوتی وجود دارد که افراد با توجه به شرایط خود و همچنین نوع هدف معاملاتی که دارند می توانند هر یک از این روش ها را انتخاب و مورد استفاده قرارا دهند .

بنابراین بایننس خودش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری نمی‌فروشد، بلکه یک پلتفرم واسطه بین خریداران و فروشندگان است و از هر معامله مقداری کارمزد برمی‌دارد.

رمزارزها زمانی که معرفی می‌شوند یک وایت پیپر را هم ارائه می‌دهند که در آن به توصیف اهداف و موارد بنیادی رمزارز می‌پردازند، شما با مطالعه وایت پیپر و کسب اطلاعات پیرامون رمزارز مورد نظر می‌توانید تحلیل بنیادی را انجام دهید.

Report this wiki page